Deprecated: Non-static method FSF_Settings::GetViewSettingsObj() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/ntakd/domains/visuomene.ntakd.lt/public_html/components/com_fsf/models/faq.php on line 40

Deprecated: Non-static method FSF_Settings::_Get_View_Settings() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/ntakd/domains/visuomene.ntakd.lt/public_html/components/com_fsf/helper/settings.php on line 487

Deprecated: Non-static method FSF_Settings::_View_Defaults() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/ntakd/domains/visuomene.ntakd.lt/public_html/components/com_fsf/helper/settings.php on line 76

Deprecated: Non-static method FSF_Settings::GetViewSettingsObj() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/ntakd/domains/visuomene.ntakd.lt/public_html/components/com_fsf/views/faq/view.html.php on line 33

Deprecated: Non-static method FSF_Settings::_Get_View_Settings() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/ntakd/domains/visuomene.ntakd.lt/public_html/components/com_fsf/helper/settings.php on line 487

EKSTAZIS

EKSTAZIS

Kiek laiko kraujyje mazdaug lieka amfetaminai ir extazy tabletes?

Aušra Malinauskaitė:
Amfetaminą, extazy šlapime galima aptikti nuo 2 iki 4 parų, kartais net 7. Tačiau atsakyti labai tiksliai negalime, nes priklauso nuo daugelio dalykų: amžiaus, kūno svorio, organizmo tolerancijos psichoaktyvioms medžiagoms ir daugelio kitų dalykų.

Sveiki, nezinau net nuo ko pradeti pasakoti. pries 4 metus pabandziau ekstazi tablete su euro zenkliuku, jau po keliu valandu galvojau isprotesiu, jei ne draugas, kiek pamenu, buciau issokus is 4 auksto... kita diena buvau giliam soke, bet paskui kazkaip uzsimirso... po menesio pastojau, dabar auginu 2.5 metuku sunu ir jis didziausias mano dziaugsmas, bet visus siuos metus daznai prisimenu ta vakara ir tuos baisius vaizdus, kaip viskas sukasi ratu ir atrodo sirdis issoks is krutines, o tada siaubingai pasidaro bloga.
negano to, pries 7men. buvau klube ir pasirodo vel gavau doze kazkokiu narkotiniu medziagu gurkstelejus brendzio, tik si kart ne savo noru! Tada savaite laiko bijojau but viena, bet tuo paciu bijojau ir zmoniu, galvojau isprotesiu arba sprogs galva. nuejau pas seimos gydytoja, ji israse xanax 0.5mg, pagerejo na bent jau galejau uzmigt ir nebuvo nerimo viduj, taciau pastoviai prisimenu ta vakara, dabar jauciu vel siaubinga baimes, nerimo jausma, ismusa viduj karstis, prakaitas, svaigsta galva ir atrodo tuoj sprogs. nebezinau ka daryt ir kur kreiptis pagalbos, pasidariau isterike, nekenciu saves.
prasau patarkit ka daryt, kaip galima issigydit nuo sitos panikos jausmo? o kaip mano maziukas? ar jam as nepakenkiau? ar spejo iki pastojimo tas meslas issivalyt?
labai lauksiu jusu atsakymo!!!

Sveiki! Vartojau ecstasy apie puse metu ~ i menesi karta du. kartais budavo kad kiekviena savaitgali visa menesi. atrodo nei dauk nei ka. taciau jauciu kad labai paveike mano smegenis: vakarais ainant miegot apima keistas baimes jausmas daznai buna ivairios haliciunacijos pasigirsta lyg kazkas kalba ir pan...
Gal galit duot koki patarima kas pasalintu tokius dalykus padetu atsistatyt smegenims.. Aciu ;)

Aušra Malinauskaitė:
Jūsų nerimas suprantamas. Dažnai mes girdime pačią įvairiausią informaciją apie narkotikus, tačiau nėra nei vieno narkotiko ar saugios dozės, kuri nesukeltų priklausomybės ar neigiamų pasekmių.
Konkrečiai kalbant apie ekstazi vartojimą, iš tiesų, dažniausiai jaučiamas atsipalaidavimas, energijos, draugiškumo visiems antplūdis. Tačiau yra ir kita pusė – blogoji: kyla kūno temperatūra, padažnėja širdies plakimas, sutrinka organizmo fiziologinės funkcijos (pakinta kraujospūdis, kūno temperatūra, širdies darbas, kvėpavimas). Pavartojus didesnę dozę, gali prasidėti haliucinacijos, panika, neprognozuojamas elgesys, jaučiamas sausumas burnoje, didelis troškulys, pykinimas ir pan. Šis narkotikas pažeidžia smegenis, sukelia nuovargį, fizinį išsekimą, nemigą, psichikos sutrikimus. Jį vartojantiems žmonėms padažnėja nelaimingų atsitikimų. Jei ekstazi pavartojamas tokioje vietoje, kur labai tvanku, karšta (pvz., diskotekoje), o ypač šokant, kai organizmas išprakaituoja daug skysčių, galima gauti šiluminį smūgį. Sumažėjus ar praėjus ekstazi veikimui, žmogus pradeda jausti depresiją ir liūdesį, kuomet jau reikalinga gydytojo pagalba.
Vartojant nuolat ilgesnį laiką: Žmonės, vartojantys narkotikus nuolat, turi miego problemų, būna labai neramūs, išsiblaškę. Atsiranda troškulys, drebulys, haliucinacijos, širdies ritmo sutrikimai, depresija, įvairios „fobijos". Sutrinka koordinacija, todėl negalima vairuoti automobilio, dirbti kitų kruopštumo reikalaujančių darbų. „Ekstazi" gali būti kepenų suirimo priežastimi, gali sukelti sunkius epilepsijos priepuolius, mirtį ir t.t.
Labai sunku konkrečiai atsakyti į jūsų pateiktą klausimą. Reiktų detalesnės informacijos. Būtų gerai, kad Jūs atvyktumėte pas gydytoją konsultacijai, kurios metu galėtumėte sužinoti visus atsakymus į jūsų klausimus. Konsultacijos nemokamos, dirbame nuo 8 iki 19 val. (kreiptis i registratūrą, turėti asmens dokumentą). Adresas: Gerosios Vilties 3, Vilnius. Dėl smulkesnės informacijos galite skambinti telefonu – (8~5) 216 00 14 arba kreiptis į 105 kabinetą.
Sėkmės!

Aš esu vartojęs extazy ir „žolę“, jaučiu, kad mano bendravimas, elgesys, atmintis pablogėjo. Pradėjau vengti viešumos, bijoti bendrauti su žmonėmis, viskas pasikeitė į blogąją pusę. Aš šiuo metu nevartoju nieko. Norėčiau paklausti, ar pagerės po kažkurio laiko išvardinti simptomai? Jei taip, tai maždaug po kiek laiko? Ką aš turėčiau daryti, kad atsistatytų organizmas greičiau? Ačiū!

Valdas Šiškus:
Neaišku kiek laiko šiuo metu nevartoji? Tavo išvardinti simptomai, tokie kaip atmintis tikrai pagerės, jei nevartosi ir ją lavinsi (skaitysi, spręsi kryžiažodžius ir pan.). Kas liečia bendravimą ir elgesį, ar neaišku, ar tai susiję su vartojimu? Įdomu, koks buvai prieš vartojimą? Manau, šie dalykai savaime nepraeis ir su charakteriu ir elgesiu teks padirbėti. Manau, į šį klausimą pilnai galima atsakyti tik ilgesnės konsultacijos metu.
Sėkmės